donderdag 5 januari 2012

Een feestje met mijn eigen EGO

Ik kan niet naar je verjaardag komen, 
die zondagborrel staat me ook niet aan.
Ik wil best doen alsof ik het leuk vind.
Als je wilt, laat ik je in die waan...

Maar het liefst heb ik dat jullie allen weten,
lief en gezellig 'doen' is voor mij gedaan,
Ik wil alleen nog maar lekker knallen, 
Tot de wereld is vergaan

Ik wil niet gezellig bijkletsen bij opa en oma
en al helemaal niet bij die van jou.
Mijn vriendje?
Of ik van je houd?
Daarvoor heb ik absoluut geen tijd.
En man oh man,
wat hou ik, 
van het egocentrische leven dat ik leid.


1 opmerking:

  1. Yo Cleo,

    Ik zie dat jij ook nog ff moet knallen met je blog. :P Ben benieuwd welke verhalen we allemaal te horen krijgen!

    Ik volg jou. Volg jij mij? http://brandsandtypography.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen