die zondagborrel staat me ook niet aan.
Ik wil best doen alsof ik het leuk vind.
Als je wilt, laat ik je in die waan...
Maar het liefst heb ik dat jullie allen weten,
lief en gezellig 'doen' is voor mij gedaan,
Ik wil alleen nog maar lekker knallen,
Tot de wereld is vergaan
Ik wil niet gezellig bijkletsen bij opa en oma
en al helemaal niet bij die van jou.
Mijn vriendje?
Of ik van je houd?
Daarvoor heb ik absoluut geen tijd.
En man oh man,
wat hou ik,
van het egocentrische leven dat ik leid.
Yo Cleo,
BeantwoordenVerwijderenIk zie dat jij ook nog ff moet knallen met je blog. :P Ben benieuwd welke verhalen we allemaal te horen krijgen!
Ik volg jou. Volg jij mij? http://brandsandtypography.blogspot.com/